Ugye már Önnel is előfordult, hogy elnézte a távolságot? Esetleg a holt térbe került valami és rátolatott? Hát persze, ez bárkivel előfordulhat!
A parkolás talán az egyik legösszetettebb folyamat a forgalomban. Nem csak tapasztalatot, de nagyfokú odafigyelést is igényel. Sok esetben egy rosszul felbecsült távolság vagy egy hirtelen mögénk kerülő gépjármű okoz galibát!
A Rhino tolatóradar család rengeteg lehetőséget kínál, a különböző típusú gépjárművek biztosítására! De mi a különbség?
A Rhino tolatóradarok központjai megegyeznek. Eltérés a normál és light típusok között van. Mint látható, színben és méretben is eltérnek. A külsőségeken kívül, technikailag a legfontosabb differenciát közöttük a tolató távolság jelzése jelenti. A Rhino TR4 pontosabb jelzéssel szolgál és csak 30 cm-ről kezd jelezni, ezzel szemben a TR4 Light már 40 cm-ről elkezdi a figyelmeztetést.
Mi a különbség a tolatóradar fejek között?
Leginkább a felhasználási terület! A döntött szenzor a meghatározott szög miatt kicsit mélyebb betekintést nyújt. A gumis szenzor masszívabb kialakítású. A lapos szenzor a legelterjedtebb és legnépszerűbb, míg a konzolos olyan gépkocsikhoz javasolt, melyeknél nem lehetséges a lökhárító kifúrása.
Mindenképp ki kell fúrni a lökhárítót? Nem fog az elütni? Én meg tudom csinálni otthon?
Igen, mindenképp ki kell fúrni a lökhárítót! A gumis és konzolos szenzorok kivételével a többi fényezhető, így nem fog elütni a gépjármű színeitől. Maga a tolatóradar beszerelése jelentős szakmai tudást igényel, mivel a szenzorok elhelyezés meghatározott és kötött. Az elektronika bekötése pedig tapasztalatot kíván! Mindenképp szakszervizben történő beszerelést javaslunk.
Melyik tolatóradar kijelzőt válasszam?
Ez már valóban esztétikai kérdés. A kijelző elhelyezhető a műszerfalon, a napellenző mellet a fejünk felett, a hátsó ülések fölött vagy bárhol máshol, ahol nekünk kényelmes.